lunes, 24 de noviembre de 2014

Primera trobada










   PRIMERES SENSACIONS


Dijous vaig conèixer al meu mentorat, en Said.  La trobada inicial no la vàrem poder realitzar el dia de reunió de tots els mentors i mentorats, així que dijous vaig anar a l’institut d’en Said per poder conèixe’l.  La veritat es que no estava gens nerviosa,  però en comentar-me la Begonya, encarregada de portar a terme el projecte rossinyol a Sant Feliu de Guíxols, que venia la TV a gravar la primera trobada, va fer que tingues inseguretats. Les primeres sensacions al veure a en Said varen ser positives, tot i que ell estava molt tallat, ni tan sols s’atrevia a  mirar-me a la cara, vàrem parlar una mica i se li escapava petites rialles en alguns moments. Va ser una trobada una mica freda, ja que teníem a la TV mirant que fèiem i parlàvem. Vàrem decidir intercanviar telèfons i Facebooks i ja ens posaríem en contacte.

Divendres, vaig parlar amb en Said via facebook , i vàrem quedar dissabte.  Jo anava molt predisposada a trencar el gel i a que comences a agafar confiança amb mi. Es per això que vaig creure convenient anar a prendre un refresc per establir un primer contacte . Vàrem començar a parlar sobre la nostra família, les nostres aficions, els estudis, i ell em va explicar aspectes del seu país. Al principi, no es va fer gaire amena la trobada, ja que ell em parlava molt poc i jo era la única que estava cotorrejant i preguntant, portàvem poc més de mitja hora.  Jo ja li havia parlat de tot, i ell no em volia preguntar res.  Davant la situació, vaig decidir que féssim alguna activitat d’oci, i vàrem jugar al billar, que per cert se’m dona fatal. Era una bona oportunitat per a que ell agafes confiança i s’ho passes bé. Davant la meva poca destresa  va decidir ajudar-me i indicar-me les boles que podia tirar. Vaig pensar :“ Cris, genial, així el faràs estar més segur de si mateix davant teu“. La veritat es que crec que s’ho va passar bastant bé i vàrem riure bastant.

Tot i que ell encara esta una mica vergonyós amb mi, crec que es va deixar endur bastant bé i em va explicar bastant aspectes importants per ell.
Amb ganes de una nova trobada, aviam si dissabte li bé de gust fer una sortida en bici i li preparo un pícnic amb una super truita de patates :P , que em va dir que li agradava el menjar d’Espanya.

Fins a la pròxima publicació.
 Petonets.

No hay comentarios:

Publicar un comentario